Afgelopen week zetten algemeen directeur Marcel Schonenberg van Beurs van Berlage en algemeen directeur Jeroen Enzerink van Maison van den Boer de handtekening onder het contract voor verlenging van de huidige samenwerking voor een periode van 3 jaar. Vanaf 2009 werken beide partijen zeer nauw samen en sindsdien hebben zij op deze manier vele succesvolle congressen en evenementen op hun naam kunnen zetten.
Visie
Bij het aangaan van deze samenwerking, naast het eigen cateringaanbod van Beurs van Berlage, was het voornemen om de klant een one-stop-shop mogelijkheid aan te bieden. Door direct samen te werken wordt het organiseren van congressen en evenementen eenvoudiger. Niet alleen is het regiokantoor van de cateraar in de Beurs van Berlage gevestigd, tevens is er een accountmanager van Maison van de Boer toegevoegd aan de salesafdeling van de Beurs van Berlage. “Door middel van het intensieve contact dat hierdoor ontstaat, kunnen wij samen een compleet en goed op de wensen van de klant afgestemd product aanbieden” aldus commercieel manager Michiel Lindenbergh.
Partnership
De Beurs van Berlage is een Rijksmonument en groot en uitdagend zowel in omvang als oppervlak. Door de diversiteit en hoeveelheid aan zalen en de uitgebreide mogelijkheden, biedt het werken met vaste partners grote voordelen. Algemeen directeur Marcel Schonenberg ligt toe: “omdat de vaste partners, waaronder Maison van den Boer, ervaring hebben met vele evenementen met een verschillend karakter, weten zij precies wat er in ‘De Beurs’ mogelijk is. Zij zijn experts op eigen gebied en daarnaast kenners van het gebouw. Samen met een dergelijke vaste partner kan de Beurs van Berlage een constante hoge kwaliteit van dienstverlening bieden.”
“Gezamenlijk bundelen we de kennis en expertise van het gebouw met zijn unieke karakter en de kennis van Maison van den Boer als marktleider op het gebied van partycatering in Nederland. De exclusiviteit garandeert de beste kwaliteit voor de opdrachtgever. Ook zullen wij onze kennis van de markt en onze kracht op marketinggebied bundelen om nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de klant” aldus Jeroen Enzerink.